Ett knippe korsetter

Nu har jag tillverkat några fler korsetter under veckan, det tar mig ca 5 timmar att få till en och det kanske inte är att rekommendera när det är jobbdags tidigt dagen efter :-) Jag har så svårt att sluta när jag väl kört igång. Men i fredags hade jag och min kompis Karin en scrapkväll hos henne och då hann jag få ihop nästan en hel. Det här är veckans resultat:


























Jag har också varit hemma hos Åsa och fyndat lite av hennes överskott :-) Dessutom, bäst av allt, få se hur ett riktigt scraprum ser ut! Tack Åsa för dina tips!



Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Det var så roligt att du kom, du får komma hit och pyssla nån gång också så hinner vi prata mer.

Vilka otroliga saker du gör - vilket jobb, och vad fina de är!

2011-08-15 @ 06:41:19
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Hej Så fina saker du gör, du gör mycket fint.

2011-09-05 @ 19:14:03
URL: http://gobiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: