Ordning och reda?

Jag har vänt upp och ner på alla mina saker i vild förtvivlan och letat EZ-foam till mina nya omonterade stämplar. Jag har då för mig att jag ska ha ett ark hemma någonstans men det finns bara inte. Funderar nu på om jag bara har drömt att jag skulle ha ett sånt. Suck.

Eftersom jag inte har någon "egen" plats att sitta på när jag pysslar så sitter jag vid köksbordet, sakerna har jag i olika lådor och kassar huller om buller. Så resultatet av mitt sökande blev i alla fall att jag sorterade upp och strukturerade lite bland alla dekorationer och papper.

Så jag bjuder på en bild hur köksbordet såg ut medan jag "städade" och sorterade papper i olika kategorier. Jag insåg helt plötsligt vad otroligt mycket enfärgat papper jag har. Trodde inte jag hade nästan något...



Jag kan ju tillägga att det var lika mycket grejer på golvet också. MEN ingen EZ-foam :-(

Blir nog som så att jag "måste" åka till Leksand imorgon och gå på stämpel- och scrapmässa! :-) Kanske kombinera det med en minisemester för hela familjen? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: