Slut på semestern

Tänk vad tiden gick fort, en månad bara svischade förbi som en oljad blixt! Jag började jobba igen i måndags och är helt slut när jag kommer hem så något pysslande har det inte blivit. Jag har packat ihop alla saker så att köksbordet kan användas till det som det är tänkt, att äta vid. Men jag tror minsann det åker fram igen till helgen :-)

Idag har jag brottats med kopieringsapparaten, jag ville förstora mitt korsettmönster och det var ju inte det lättaste, men tillslut kom det ut något som jag nog kommer att kunna använda, tjoho! Nu ska jag planera lite vilket papper jag ska använda, kanske någon Majadesign.

Sitter och letar stansar så jag kan få till lite snygga inramningar till korten, funderar på några av Nellie Snellens. Jag skulle helst vilja prova innan jag köper, men ska se om jag hittar exempel på youtube. Såg ut att finnas lite instruktionsfilmer där.

Här är lite gammal skåpmat nu när jag inte kunnat göra något, det här kortet gjordes för exakt ett år sedan till min mammas födelsedag, det var mitt allra första kort.




/Rosa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: