After eight, då skapar jag :-)

Jag har gjort ännu en after eight ask, den första var ju bara för att testa men den här är skarpt läge och ska ges bort :-) Jag insåg också att jag naturligtvis hade satt botten upp och ner förra gången, ibland är det svårt att läsa och koppla information till hjärncellerna... kan också bero på att jag alltid kommer igång så sent om kvällarna med mina projekt.

Den här asken är gjord med papper från Prima: Jack n' Jill Collection "Suger skies", nu har jag inte Jack och Jill med på asken men deras hund fick vara med däremot.





Jag har stämplat fjärilar (från Inkido) och har förstås med Marthas fjäril också på en sida. På locket har jag satt en prästkrage, tyckte den passade bra då den återkommer även i pappret. Jag har sprejat glimmermist på bladen och på blomman. Runt kanten sitter en dekorremsa från Jack n' Jill Collection.

Jag undrar jag om det kommer något paket idag... nejmen, har jag shoppat lite nu igen? Jajamen! Woho! Hela löneförhöjningen går åt.

Ha en trevlig dag, lämna gärna lite handspår efter dig!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: