Bröllopsdagskort

Mina föräldrar firar 44 år som gifta den här veckan, det gav en bra ursäkt att få göra ett kort :-) Jag testade en ny kortvikning igen och blev nästan galen på kuppen. Hur jag än vek så blev det fel. Jag satt med miniräknare för att försöka räkna ut vart jag skulle biga men det hjälpte då inte. Det gick åt ett par designark som nu får blir reservdelspapper istället.

Jag testade "Tesavikningen" som jag hittade här: http://tesapysslar.blogg.se/category/kort.html

Med lite egen modifiering så blev slutresultatet i alla fall detta:





Tagen är den som håller ihop kortet. Jag ha stämplat med orange dyna och sedan varmembossat med hologrampulver. Pappret är från My minds eye, bloom and grow vilket jag tycker är så fint och nu är det slut *snyft*
Jag har gjort tagen och textrutan med QK och så har jag äntligen använt en sticker på kork (eller vad det nu kallas). Jag stämplade även ett par fjärilar och embossade med hologram. Jag tror att fjärilar är något som hamnar på nästan allt jag gör, kan inte låta bli...

Nu ska jag bara få iväg kortet med posten också!


Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Oj vilket jobb,och vad fint det blev. De kommer bli jätteglada.

2011-06-21 @ 23:39:00
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: Rosa

De blev glada :-)

2011-06-24 @ 12:39:59
URL: http://scraprosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: