Mässa och fler bokkort

Nu har jag varit på mässa igen och lyckats göra av med lite pengar. Jag tycker det är lika kul att handla material som att skapa korten :-)

Jag var till Uppsala i lördags och det blev en hel del papper. Det blev också en scoring board från Martha Stewart, underlättar när man ska jobba med tum istället för cm. Några stämplar, blommor, en fin kantstans också från Martha Stewart, band och även ett set med askar som jag ska testa att "altra".



Jag har också hunnit pyssla lite, har gjort två bokkort till skolavslutningen nästa vecka. Då ska sonens två fröknar få en varsin med en liten present inuti. Vad nu det ska bli det återstår att se, men det får inte vara större än att det får plats i "boken" :-)

Här kommer några bilder på deras kort:

Bokkort till sonens fröknar

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Du är en hejare på att tillverka bokkort, och superfina blir de!!

2011-06-01 @ 06:28:12
URL: http://asamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: