Mässinköp

Nu har det gått några dagar sedan jag var på mässan i Bomhus och hade lite köporgie. :-) Har tyvärr inte haft möjlighet att göra något med mina inköp än, bara titta på dem och sukta.

Jag har investerat i flera spellbinders, hade bara en tidigare och nu när jag har en big shot så kan jag ju köpa lite större grejer. Det blev även ett par Sizzix dies med hjärtan. Massor med papper, blommor och lite annat följde med mig hem.

Här bjuder jag på lite bilder av mina inköp :-)







Nu är det ju också så att på lördag, då är det mässa i Avesta. Gissa vem som ska dit ;.) Men då ska jag vara med på pysselträffen så jag får ta det lugnt med inköpen. Men jag hittar säkert något som jag absolut inte kan klara mig utan :-) Det kommer ju lite roliga stämpelföretag och finns det bra textstämplar då slår jag till.

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Ååååå så många finfina saker du fick med dig hem från mässan. Kul att kunna använda dem också, kanske hinner du på träffen imorrn ;0)

2011-10-07 @ 20:41:30
URL: http://asamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: