Pyssel i kaos

Häromdagen när snickarna var här och gjorde sin grej och jag försökte hålla mig ur vägen så hamnade jag i köket med mina pysselsaker. Monterade 3 stämplar som jag köpt från Bildmålarna och kände att jag nog ville göra ett kort också. Jag brukar vara omständig och långsam när jag gör kort och nu försökte jag göra ett lite snabbt.

Den fina stämpeln "Ha en underbar dag" har jag suktat efter ett tag och nu är den min :-) Jag embossade den med silver och fyllde sedan i med promarkerpennor.



Bandet går runt om och dekorstenar finns i hörnen.



Inuti så har jag behärskat mig till att använda enbart ett utstansat vitt papper och så har jag färgat in pappret på kanterna och stämplat Grattis.



Jag har nu en skjutdörrsgarderob i min hall :-) jippi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: