5 april - bidrag till Fjäderfestival 2012

Jag är så glad att jag testade att göra påskägg i metall att jag fått mersmak. Hittade en tävling där man kan vinna inkagold som jag skrev upp på önskelistan igår :-) Pyssloteket har en tävling som heter Fjäderfestival 2012 och från och med den 6 april kommer alla bidrag att finnas upplagda på deras blogg. Då kan man gå in och rösta på det bidrag man tycker ska vinna! Rösta på min påskpåse är ni snälla så lovar jag att göra något nytt i metall med lite inkagold effekter ;-)



Kram och Glad Påsk!

Kommentarer
Postat av: Sari Hänninen

Vad kul att du hittade till mig... och att du gjort något med den s k falsk metall-tekniken... Jag är väldigt förtjust i den tekniken själv... :-).

2012-04-06 @ 07:43:35
URL: http://sarispyssligasida.blogspot.com
Postat av: Åsa/asamia

Å vad fint!

Glad påsk!

2012-04-06 @ 10:28:02
URL: http://asamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: