28 februari - kort från scrapträffen

Här kommer ett till kort som jag gjorde på scrapträffen i lördags.

Gillar färgkombinationen som uppstod på kortet, det är jag nöjd med :-)

Maja Designs papper förstås ifrån Ska vi Fika-serien. Grön cardstock till baskortet.



Kärlek-stämpeln kommer från Pysseldags. Jag har stämplat den på vitt 4CC-papper och sedan färgat in det med distress old paper så det ser lite mognare ut.



Tänka sig att ett litet blomsterarrangemang också smög sig in på mitt kort! Nu börjar jag tycka att det är riktigt roligt. Tänk vad bra fästprodukter gör mycket och så de tidigare lektionerna av Åsa förstås :-)
Längst ner på baskortets kanter har jag stansat med Martha Stewarts kantstans.



På insidan har jag använt en Fiskarsstans jag köpte på scraploppis i lördags, tycker den är jättefin! Jag satte ett lila papper bakom så rosorna skulle komma fram lite mer. Här kan jag stämpla något lämpligt när jag vet vem kortet ska gå till.



Min lilla namnskylt på matchande mönsterpapper.



Välkommen tillbaka imorgon då jag har en rolig nyhet att dela med er :-)

KRAM Rosa

Kommentarer
Postat av: Margareta

Jag såg ju hela "resan" med det här kortet i lördags och jag måste säga att det blev suuper!

Så många fina detaljer, vackra färger och en jättefin stämpel!

Ha det gott! Kram!

2012-02-28 @ 23:20:59
URL: http://mormormargareta.blogg.se/
Postat av: Åsa/asamia

Kanonfint blev det!

2012-03-03 @ 20:55:09
URL: http://asamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: