3 januari - Ramkort

Jag har äntligen hunnit sitta och pyssla lite. Jag kör på med min facebookutmaning och gör julkort medan lusten finns. :-)

Jag har gjort ett ramkort i vitt, blått och svart. Jag köpte en stämpel på Panduros rea häromdagen och den fick stå i centrum. Jag har embossat lite vitt och glitter runt kanterna på grankortet. Pappret är från Best creations och är ett sånt där papper som det svider lite att klippa i, men det är ju klart att det ska användas och inte ligga och damma.
God Jul-stämpeln är med i samma kit som granen. Men jösses vad de satt fast i plasten, fick hålla på att dra och pilla i fem minuter innan jag fick loss granen!




Här är kortet lite från sidan. Martha Stewarts snöflingor är med som vanligt också.



Kortets insida med Cherry Lynns stans och lite stormy sky-distress runt kanterna.



Välkommen tillbaka imorgon, då får du se ännu ett julkort :-) Julen varar ju till påska, eller åtminstone till fastan....

Kommentarer
Postat av: Margareta

Ljuvligt julkort!! Och jag är så imponerad att du orkar göra julkort nu - jag är allt ganska less - men det vore ju bra att ha en hög att börja med nästa höst.....

Lyckliga du som kommer att ha det!

Jag har många vänner som fyller år i början av året, så jag har lite att göra ändå!

Ha det gott! Kram!

2012-01-03 @ 22:07:44
URL: http://mormormargareta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: