25 juni - Födelsedagskort nr 2

Välkommen!

Idag visar jag det andra födelsedagskortet jag fick beställning på för några veckor sedan.
Vad passar väl bättre till någon som fyller 75 år än ett stort fång med blommor!
Här har jag använt mönsterpapper från både Maja Design och Inkido.



Insidan fick bli ganska enkel med en fjäril (minns inte från vem just nu) och grattisstämpel från Inkido.



På framsidan gjorde jag ett flaggspel igen och har stansat ut siffror och bokstäver och sedan lagt ett lager glossy accent på dem.



Jag har stansat ut hjärtan med en kant-die från Magnolia och satt bakom mitt mönsterpapper så det blev en bård. Bokstäverna "grattis" är foambokstäver från Panduro, en riktig favorit, jag har lagt ett lager platinumstickles ovanpå bokstäverna.



Närbild på blomsterarrangemanget. Det är pärlspröt och pistiller, rosor och blad som jag bundit runt med ett band.



Här är en närbild på Tilda med rosor. Jag har lagt ett lager glossy accent på fjärilen men det syns inte på bilden. Glitterlim på blusen och på rosorna. Hon är färglagd med Promarkers och jag har skuggat med MCP-tekniken.



På baksidan finns så klart min personliga stämpel på ett matchande mönsterpapper.



Tack för att du lämnar en kommentar innan du går :-)
Välkommen tillbaka imorgon!
KRAM Rosa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: