29 juni - bröllopsdagskort

Den 23 juni firade mina föräldrar Safirbröllop, 45 år som gifta! Grattis!

Jag gjorde ett kort till dem förstås och det visar jag idag.




Jag har använt Maja Designs trägolvspapper och stommen är akvarellpapper.



Lite blommor i hörnet med glitter på.



Utstansade siffror och bokstäver som jag lagt ett lager glossy accent på.



På insidan har jag stämplat hörnstämpeln från Pysseldags och dragit streck mellan. Grattisstämpeln den kommer från Inkido.




Närbild på brudparet från Magnolia. Jag har färglagt med mina nyanlända Distress Markers (jag är sååååå lycklig, har längtat efter dem länge hihi) Brudgummens skjorta däremot är färglagd med färg från distressdynan i sommarfärgerna som Ranger precis släppt. Underbar blå färg och den rosa färgen har jag lagt på rosorna i buketten och den gröna finns med i roskvistarna. Runt om brudparet har jag duttat liquid pearls.



Texten kommer från Inkywings. Jag har satt blå kristaller runt om kakservetten med tanke på att det är safirbröllop som firas.



Kortet i sin helhet.


Jag blir väldigt glad om du lämnar en kommentar innan du går!
KRAM Rosa

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: