13 mars - Avestamässan

I helgen så har jag varit i Avesta och varit med på scrapmässan. Jag skulle pyssla i dagarna två. Jag fick knappt något gjort, men det blir väl kanske bättre med tiden. Jag blir som lite paralyserad av allt som händer runt om mig.

Jag shoppade däremot :-) Fast först gjorde jag inte ens det, men det gick över... med råge. Jag var ju ändå där i TVÅ dagar :-D



Jag investerade i en ny sax och en ny skärmaskin från Tonic studios, de blev jättebra.



Det blev en kantstans med fjärilar också, några magnoliastämplar, en blomstermålarnastämpel, alfabetstickers, MASSOR med cardstock då jag blir så trött när jag inte hittar rätt färg.


Blommor, fjädrar, distresser...



Lite bling och ez-foam hittade också hem till mig.

Det blev faktiskt ett par kort gjorda också men dem kommer ni att få se längre fram.

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Carina

Det var mycket fint du köpt. Kram

2012-03-14 @ 11:38:21
URL: http://stickochpysseltokig.blogg.se/
Postat av: MHL

Oj, shoppade du allt det där! Det hann jag inte med att se trots att jag satt brevid. Små vita fjärilar hittar jag dock både lite här och där bland mina pysselgrejor :)

Tack för besöket "hemma" hos mig!



Kram Mari

2012-04-01 @ 15:01:25
URL: http://mhlcards.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: