27 mars - namnsdagskort

Min son hade namnsdag i lördags. Det lät han oss veta i några veckor innan och han hade stora förväntningar på dagen. Det skulle vara kort och presenter och gärna fyrverkerier också.

Trots att påminnelser om den stora dagen lämnats flera veckor innan så blev namnsdagskortet ändå inte gjort förrän samma dag. Jag hade ju scrapträff här i min lokal och passade då på att göra ett Gabriel-kort.

Jag gjorde den ganska ren, pappret i sig är så fint och det kommer från Bildmålarnas nyaste kollektion. Bokstäverna är från Panduro (mycket användbara och prisvärda) och grattisstämpeln kommer från Pysseldags.



Jag köpte den söte Edwinstämpeln när jag var på mässan i Avesta och nu fick den komma till använding. Jag har färglagt med Promarkers och skuggat med både blender och MCP-teknik.




Magnoliastaketet tyckte jag passade bra tillsammans med blomsterängen på mönsterpappret. 




Sonen blev ganska nöjd med kortet, men tyckte att jag var lite tråkig som inte hade gjort något häftigt på insidan. jaja, man kan ju inte vinna över dem alla... :-)

Kommentarer
Postat av: Lisa-olsi

Vilket fint kort,

stämpeln är så söt :)

Ha det gott!

Kram Lisa

2012-03-28 @ 07:06:46
URL: http://olsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: