22 november - DT kort för Pysseldags

Hej!
 
Det är magert mellan uppdateringarna i bloggen nu, men det är ju tur att det kommer något nytt varje torsdag i alla fall :-) Jag hoppas det kommer att bli bättre framöver så mer tid kan läggas på pyssel igen.
 
Nog om det. Idag visar jag ett julkort igen. Jag tillverkade det faktiskt på mässträffen i Uppsala i början av månaden efter en utmaning som fanns under dagen. Men jag har lagt till lite saker efteråt. 
 
Här kan du se en bit av kortet:
 
 
 
Kila över till Pysseldags och se några fler bilder.
 
Kram Rosa
 

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Tjusiga kortet som jag sett förr ;)
Jag använder Photoscape att redigera bilderna med, ett gratisprogram som är suveränt bra.

2012-11-27 @ 15:11:25
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: