25 oktober - DT kort för Pysseldags

Hej!
 
Idag är jag extra glad att få visa mitt kort i bloggen. Det är en ny julstämpel från Pysseldags och det är jag som ville ha den och har varit med och utformat den. Det är så kul att få vara med i en del av processen med att göra stämplar :-D
 
Här kommer en liten titt på kortet:
 
 
Kolla nu in på Pysseldags för att se hela kortet och gå sedan vidare till shoppen och handla :-D
Den här finns som både gummistämpel och digita. Jag har använt den digitala varianten här.
 
Kram Rosa
 

Kommentarer
Postat av: Lisa-olsi

Härligt kort med en fina rader.
Kul med textstämplar.
Kram

2012-10-29 @ 12:24:47
URL: http://lisa-olsi.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: