6 april 2013 - Grattis (i) Rosa!

Idag är det ingen vanlig dag, idag är det Rosas födelsedag :-D Ja min alltså. Dagen till ära har jag tidsinställt inlägget till den tid jag föddes, haha!
 
Jag gjorde även dagens kort på senaste scrapträffen med gänget. Det är mönsterpapper från ett block jag köpte i Avesta och delade med Åsa. Det är från First Edition paper. Tufft med alla frimärken tycker jag och passar bra tillsammans med grattisstämplarna som Åsa/asamia har gjort.
 
 
 
Jag har färglagt ännu en fin digistämpel från Saturated Canary även den här är färglagd med Promarkers. Jag tycker det är lite roligt när stämpeln sticker ut lite från ramen så ballongen fick sticka ut. Det är lite pilligt att få till och man måste tänka ordentligt, men med hjälp av Susi på träffen så ordnade det sig :-D 
Fjärilen köpte jag i Avesta, det är Cheery Lynn, bladsvirveln likaså. 
 
 
 
En liten närbild på blommorna:
 
 
 
Tittar man riktigt noga på bilderna ser man hur skrivaren har dummat sig. Fast det är ju jag som inte hade koll på hur tjocka papper den klarade av och det är därför det inte blivit perfekta utskrifter. Men jag har fått en fin present nu och det är en egen laserskrivare som fixar lite tjockare papper, tjoho! Det är bra att fylla år ibland :-D
 
Ha nu en fin lördag, här blir det smörgåstårta och vanlig tårta och lite trevligt sällskap av släkten.
 
Kram Rosa
 

Kommentarer
Postat av: Sindra

Grattis på födelsedagen! Så klart du ska ha ett kort av dig själv ;) Ett riktigt fint kort fick du också :) Visst är stämplarna Åsa gjort fina! Jag har också köpt dem men inte hunnit använda dem än.
Ha en riktigt bra födelsedag!
Marianne/Sindra

2013-04-06 @ 09:55:28
URL: http://sindras-gnistor.blogspot.se
Postat av: Linnéa

Grattis på födelsedagen! Vilket fint kort du har skapat! Gillar färgerna och detaljerna på kortet! :) Ha en bra födelsedag!

2013-04-06 @ 12:02:46
Postat av: Carina

Många grattis och ett fint kort du bjuder på. Kram

2013-04-06 @ 22:17:40
URL: http://stickochpysseltokig.blogg.se
Postat av: Åsa/asamia

Grattis grattis på din födelsedag, hann inte skriva härinne igår - men jag ringde ju iallafall ;)
Grattis på en ny skrivare, nu hoppas jag du får till dina utskrifter som du vill ha dem. Kan tipsa om det superbra papperet på Dollar också, det skriver ut utan problem för mig nu när jag använder det.
Kram kram och vi hörs, har ju lite papper till dig här ♥

2013-04-07 @ 08:53:43
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: