11 augusti 2013 - Bidrag till Copicmarker Sveriges utmaning nr 4

Nu har jag inte pysslat alls på tre veckor! Helt otroligt, men det har blivit mycket läst istället nu på semestern. Jag har sen semester och har två veckor kvar nu.
 
Jag vill ändå vara med på CopicMarkerSveriges utmaning med ett kort som ska vara sommar och blommor. Här är mitt bidrag!
 
 
 
En närbild på Tildan kommer här:
 
 
 
Edit: Jag fick inte med mitt inlägg tyvärr på Copicbloggen trots att jag var klar innan midnatt. Inklintz hade hunnit stänga innan :-( Jaja, jag fick ett kort gjort i alla fall!
 
Textstämpeln kommer från Inkywings. Jag har använt Spellbinders labels 22 och Martha Stewarts kantstans.
Motivstämpeln är Magnolias Tilda with pocket. Blommorna kommer från Wild orchids.
Mönsterpapper från Maja Design.
Copicsfärgerna är:
Hår - E 50, 51, 53,55, 57
Hud - E13, 11, 00, 000
Kläder - BG11, 13, 15, 000
Skor - E 70, 71, 74
Blommor - V 08, 06, 05, 01
 
Färg runt motivet: Distress ink China blue
 
 
 
Kram Rosa
 

Kommentarer
Postat av: Margareta

Åh så vackert Rosa!!! Underbara färger och så fint färglagt! Blomhörnet är också ljuvligt!!
Trist när de stänger för tidigt och man får stå och rycka i dörren förgäves!! 😥
Har saknat dig här under din semester - och dina besök hos mig 😉
Ha det fortsatt bra på semestern! Kram!!

2013-08-12 @ 11:54:02
URL: http://mormormargareta.blogg.se
Postat av: TinaLinn

Åh vilket underbart kort, och så snyggt färglagt :) kram!

2013-08-12 @ 11:57:10
URL: http://tinalinn.blogg.se
Postat av: Åsa/asamia

Ett underbart fint kort, gillar de utstansade detaljerna och det blå runt motivet. Du får visa mig när vi ses, hur du gör.
Kram ♥

2013-08-13 @ 07:31:40
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Christina

Superfint kort!! Kul att du är med och deltar i vår senaste utmaning på Copic Marker Sverige!! Lycka till!

/Christina, DT

2013-08-13 @ 09:16:08
URL: http://scrapkammaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: