17 mars 2013 - Tagutmaning från Vilda stamps

Hej!
 
Kan du tänka dig att det kommer ett inlägg som inte är ett DT-kort! Jag har varit på Avestamässan och pysslat förra helgen, supertrevligt var det! Det är tredje gången jag är dit och jag pysslade både lördag och söndag. Och så handlade jag också.... (upptäckte igår kväll att jag köpt två av Cheery Lynns doilys "english tea party". Bra koll... handlade den ena på lördagen och den andra på söndagen, hihi!)
 
 
På pysselträffarna så är det utmaningstävlingar båda dagarna. Jag är ju inte så snabb av mig så jag hinner inte vara med i alla, men jag hann vara med i bland annat Vilda stamps tag-utmaning. Där var kriteriet att göra ett bokmärke eller en present-tag med stämplar från Vilda stamps och själva tagen fick man av Vilda.
 
Så här kommer ett par bilder på min tag:
 
 
 
Pappret kommer från Prima "engraver" som jag hittade hos en av mässbutikerna, Mikaelas scrapin. Ett 6x6" block fylld med mörka jordfärger.
Jag rev av lite av pappret längst upp och chalkade med svart distressfärg och så en kakservett som jag vek runt kanten. Blommor och spröt från Wild orchid crafts. Stämpeln är då givetvis från Vilda Stamps. En av mina favoriter bland gratulationsstämplar. Lite olika band satte jag sedan i hålet.
 
Hoppas du hittar tillbaka hit igen, lämna gärna ett spår efter dig så jag kan besöka dig om du har en blogg!
 
KRAM Rosa
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Margareta

Superfin Rosa! Läckert med kakservetten vikt runt kanten! Liftvarning på det!!
Ha en skön söndag i solskenet!!
Hoppas det är slut på övertiden för ett tag!
Kram!!

2013-03-17 @ 12:46:36
URL: http://mormormargareta.blogg.se
Postat av: Vildas Puck

Hejsan
Vad kul att du var med i vår tävling,snyggt tag blev det :-)
Jag förstår att du köpte dubbelt av diesen..jag äääälskar cherry lynns dies och kan inte heller får nog :-))

2013-03-17 @ 12:51:13
URL: http://www.vildastamps.com
Postat av: Tigerblomma

Vilken urtjusig tag!
Kram!

2013-03-17 @ 14:05:51
URL: http://www.tigberblomma.blogspot.com
Postat av: Åsa/asamia

Din tag blev sååå snygg, jag gillar att kakservetten är halv. Jag tror du får din dubbla die såld, pratade med en aspirant idag ;)
Kram

2013-03-17 @ 16:52:19
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Gurkiss

Vad roligt med mässa och pyssel hela helgen :)
Härligt med shopping också :D
Så tokigt det kan bli ibland. Det är inte alltid så lätt att hålla reda på vad man har och inte...

Jätte fin tag du har gjort :)

Ha de gott.
Kram Gurkiss

2013-03-20 @ 15:20:41
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: