2 januari 2014 - DT kort för Pysseldags

Hej!
 
Nu kör vi ett nytt bloggår och scrappar loss så mycket som möjligt!
 
Jag har shoppat online nu efter jul och gjort av med julklappspengarna :-D Ser fram emot att få lite paket de närmaste dagarna, alltid trevligt att förlänga julen lite hihi! Min man tyckte det var bäst att jag handlade scrapgrejer på egen hand och det har han ju helt rätt i. moahahaha!
 
Jag har haft lite bloggledigt över jul men nu är det dags igen och i lördags eftermiddag/kväll så hade jag en trevlig liten scrapträff med vännen Åsa och då blev det här kortet tillverkat. 
 
 
För detaljbilder och information om vilka färger jag använt mig av så får du besöka Pysseldags blogg!
 
För det mesta har jag länkat direkt till startsidan på Pysseldags blogg, men ett tips för att hitta mina inlägg är att titta i vänstermarginalen och under Etiketter, där det står DT Rosa. Då visas bara mina inlägg.
 
Skulle du också vilja vara DT hos Pysseldags så söker vi just nu 2 stycken fasta DT-tjejer eller killar med inrikting på Project Life/sn@p samt mixed media/alter. Sök senast 31 januari! Det finns mer info i Pysseldagsbloggen så klart.
 
Ha nu en fin dag!
KRAM Rosa
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Susy

Vilket härligt kort och underbart motiv!
Du gör så mycket fint och det är så härligt att få bli inspirerad av dig!

KRAM SUSY

2014-01-02 @ 11:30:54
URL: http://susyscrapmakeri.blogspot.com
Postat av: Margareta

Jättefint kort Rosa!
Vill önska dig ett Gott Nytt År och tacka för allt trevligt du bjudit på under 2013!
Hoppas på mer under 2014!
Kram!!

2014-01-02 @ 15:47:33
URL: http://mormormargareta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: