9 januari 2014 - DT inlägg hos Pysseldags

Hej!
 
Idag har jag ett låååååååååååångt inlägg i Pysseldags blogg. Jag har gjort en slags tutorial för hur man kan använda Spellbinders Radiant Rectangles. De är så underbart fina men jag insåg när jag började jobba med dem att jag inte hade koll på vilken die som gjorde vad = "mäh, vad hände här!?"
 
Jag gjorde ett kort i alla fall och det har min söte son fått som fyllde 11 år igår <3 Han älskar lila.
 
 
Titta in i Pysseldags inspirationsblogg för att se hur jag gjorde kortet och även lite andra experiment med de olika diesen.
 
KRAM Rosa
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: snojbi

Kilar vidare
Trevlig helg

2014-01-10 @ 18:29:26
URL: http://www.snojbi.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: