19 juni 2014 - DT-kort för Pysseldags

Hej!
 
Idag har jag bloggdag igen! Jag hade ledigt förra veckan för det var fullt upp med att vara klassförälder och baka till skolavslutningen :D Håll utkik här i bloggen framöver förresten, för gissa vem som gjorde lärarnas kort... :D
MEN... idag så är det ett midsommarinspirerat kort jag visar.
 
 
För att få veta mer om material och vilka copicpennor jag använt till att färglägga den söta Peggy från Weestamps  så skuttar du raskt vidare till Pysseldags inspirationsblogg!
 
Ha en fin dag så ses vi mer framöver! 
 
Kram Rosa
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh, vilket underbart midsommarkort du gjort i ljuvliga färger.
Kram och ha en trevlig midsommar!

2014-06-19 @ 13:47:59
URL: http://kortmillas.blogspot.com
Postat av: Åsa/asamia

Härligt fint kort med fina färger! Trevlig midsommar och ha en fin dag i Hälsingland.

2014-06-20 @ 13:56:18
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: