8 mars 2014 -grattiskort

Hej!
 
Sonen var på kalas för ett bra tag sedan och då gjorde jag det här kortet till hans klasskompis. Jag har använt mig av KennyKs digistämpel Soccer.
 
Mönsterpappret är ett 6x6" från BoBuny.
 
 
Jag har använt mig av sizzix stjärndies och så har jag byggt upp stjärnan med 3D-kuddar. Runt kanterna har jag strykit på ett tunt lager med svart stickles.
 
 
 
Den söte fotbollspojken har jag färglagt med Copics. Grattistexten är från Inkywings. 
 
 
 
Namnet har jag stansat ut med ett Sizzix-alfabet och lagt ett lager svart stickles på.
 
 
Kortet blev uppskattat av Alfred vilket ju var roligt att få höra från ett barn :-D
 
Ha en fortsatt underbar dag! Här skiner solen men det blåser som sjutton. Jag ska nog ändå försöka ge mig ut på en liten promenad.
 
Kram Rosa
 

Kommentarer
Postat av: Margareta

Jättefint kort till en kille med fotbollsdrömmar!!
Kram!!

2014-03-09 @ 00:45:26
URL: http://mormormargareta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: