19 september 2014 - DT kort för Pysseldags

Hej!
 
I går vad det min bloggdag hos Pysseldags men jag hade så stora problem med internetuppkopplingen när jag skulle blogga att jag nästan blev galen!  Jag fick ut inlägget tillslut på Pysseldags inspirationsblogg men därför bloggar jag dagen efter i min egen blogg istället.
 
Jag har gjort ett julkort, mitt första för i år. Jag har gjort det i stilen Clean and Simple. 
 
 
Följ länken ovan så får du se insidan av kortet också där min personliga julhälsningsstämpel finns, rekommenderar en sån varmt. Du får den till ett mycket bra pris under en begränsad tid så skynda, skynda! :D
 
Glöm inte bort vår färgutmaning heller, den hittar du HÄR Skicka in ditt bidrag senast den sista september.
 
KRAM Rosa
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: