5 september 2014 - födelsedagskort

Hej!
 
Jag fick en beställning på ett födelsedagskort och nu är det ett tag sedan det lämnades över så jag kan visa det i bloggen. Jag har använt mig av en digistämpel jag köpt från Delicious Doodles som heter Rosalee.
 
 
Jag har först embossat ett vitt cardstock och sedan ett grönt carstock som jag stansat ut på kanterna med en EK Success-stans.Jag minns inte vilket märke embossingfoldern har tyvärr.
 
Grattisskylten är en Spellbinder och först skrev jag ut från datorn med Edwardian script innan jag måttade in den lilla ramen. Skylten är fastsatt med små brads.
 
 
Kortets insida har jag embossat ett 4CC-papper i storleken 13x13 cm. Embossingfoldern kommer från Nellie Snellen. Grattisstämpeln kommer från Pysseldags.
 
 
En närbild på Rosalee från Delicious Doodles innan jag stansade ut henne med Spellbinders ovaler. Jag gjorde en confettiskuga runt om, det har jag aldrig gjort tidigare. 
 
 
Här är de Copicspennor jag använde till att färglägga stämpeln.
 
Ha en fin dag!
 
Kram Rosa
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Så underbart vackert kort:) Söt stämpel som du färglagt jätte snyggt.
Kram och ha en bra helg!

2014-09-05 @ 08:44:48
URL: http://kortmillas.blogspot.com
Postat av: Ann-Marie Johansson

Underbart... du e så duktig på att få ihop det o att måla

2014-09-06 @ 07:43:37
URL: http://systeryster-annemi.blogspot.se/
Postat av: HannaPanna

Vacker stämpel <3 Fint kort <3

2014-09-15 @ 12:46:54
URL: http://hannapannaspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: