22 april 2015 - bidrag till CMS aprilutmaning

Hej!
 
Jag tänkte jag skulle delta i Copic Marker Sveriges utmaning den här månaden där det är ett väldigt fritt uppdrag, de enda kraven är att det finns något med fjäril med och att motivet är färglagt med copicpennor.
 
Så jag deltar med det här kortet.
 
 
 
 
 
Motivet kommer från Saturated Canary och är som sagt färglagt med Copics. 
 
Jag har använt mig av färgerna:
Hud: E21, 00, 50 R 21, 20
Hår: E40, 43, 44, 47
Baddträkt:V12, 15, 17
 
Jag har färgat in med distress ink runt om motivet.
 
 
 
Här hittar vi fjärilen. Den är gjort med en die från Cheery Lynn. Blommorna kommer från Wild orchid crafts. Jag har satt ett litet band runt stammen och satt fast med gluedots och sedan limmat. 
Texten är en del av mönsterpappret från Maja Design. 
 
Ha en bra dag!
 
Kram Rosa
 

Kommentarer
Postat av: Becca

Jätte fint, jag gillar den lilla blombuketten.

2015-04-25 @ 21:20:22
URL: http://beccapysslar.blogspot.se/
Postat av: Sanne

Tack för fin kommentar på min blogg!
Du är väldigt duktig på att färglägga! :)
Kram, Sanne

2015-04-28 @ 21:47:11
URL: http://sannescrap.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: