14 augusti 2015 - Välkommen till världen

Hej!
För ett par månader sedan så fick min yngsta kusin en son och då gjorde jag det här kortet till den nyblivna familjen.
 
 
Jag älskar att använda embossingfoldrar och den här med stjärnorna på är en favorit. Jag har använt ljusblå cardstock och kraftpapper. 
 
 
Jag stansade ut namnet och datumet för födelsen i ett alfabete från Cheery Lynn. 
 
 
Den söta stämpeln kommer från Lili of the Valley i England. Jag har färglagt med copics. 
Trästjärnorna älskar jag också och passar perfekt till den här stämpeln och embossingfoldern.
 
 
På insidan har jag stämplat med Vildastamps grattis till bäbisen.
Den die med "stygn" jag använt på både fram- och insida är från Lawn fawn.
 
 
På baksidan sitter min handgjord av... som kommer från Pysseldags.
 
 
Kortet sett från sidan. 
 
Ha en fortsatt bra dag!
 
KRAM Rosa
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: snojbi

Sååå superfint

Kraaam

2015-08-16 @ 20:51:03
URL: http://snojbi.blogspot.se
Postat av: Lisa-olsi

Jättegulligt kort, söt stämpel
och det är snyggt med kraftpapper.
Ha en bra vecka // Lisa

2015-08-24 @ 06:45:07
URL: http://lisa-olsi.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: