9 augusti 2015 - Bidrag till Sagastamps månadstävling

Hej hopp!
 
Jag har kors i taket pysslat lite och har då passat på att köra en utmaning. Ibland kan det vara bra att göra något sånt för att komma igång med pysslet :-)
 
Jag har gjort ett kort till Sagastamps månadstävling med temat Marint/hav och strand. 
 
Här är mitt bidrag:
 
 
Mönsterpappret kommer från Bildmålarna. Dies från Lawn Fawn (den vågiga med stygn) och de runt motivet kommer från Memory box.
 
 
Textstämpeln är en hashtag i gummi från Pysseldags.
 
 
Snäckorna och sjöstjärnan är gummistämplar från Magnolia. Jag har stämplat med brun stämpeldyna på Kraftpapper. Det tyckte jag blev bra! Runt mitt motiv har jag tryckt in lite gasväv.
 
 
Sagastämpeln har jag färglagt med mina älskade copicspennor.
Hud: E21, 00, 000 R21
Hår: E50, YR21, E55
Klänning: B91, 93, 95
Skor och blompapper: E40, 42
Skugga: B00, 0000, C3
 
 
Kortet sett från sidan. Jag har monterat med 3D-kuddar och biltematejp.
 
Ha en fortsatt fin dag!
KRAM Rosa
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Robex Lundgren

fint

2015-08-09 @ 18:05:53
URL: http://ghgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: