5 januari 2015 - babykort

Hej!
 
För några månader sedan fick en kollega en liten baby och jag tog självklart tillfället att få göra ett babykort till dem. Nu har kortet och presenten levererats så jag kan blogga det också :-)
 
 
Jag har använt en söt stämpel från Lili of the Valley (LOTV) 
Jag har använt en emossingfolder med stjärnor. Den heter Starry night och märket är Craft concepts.
Jag har använt lite trästjärnor för att dekorera lite och så små bokstavsstickers. 
 
 
 
Jag har färglagt med Copics och här är de pennor jag har använt. 
 
 
 
På insidan har jag stämplat grattis till bäbisen från Vilda stamps. Jag har även här använt embossingfoldern. Vit och svart cardstock som bas och så 4CC papper som jag stämplat på. Några minihalvpärlor satte jag också på insidan.
 
 
Kortet sett från sidan.
 
Ha en fortsatt bra dag!
 
Kram Rosa
 

Kommentarer
Postat av: snojbi

Supergulligt

2015-01-07 @ 21:34:37
Postat av: Anonym

Åh,så underbart fint!! Så söt stämpel och riktigt fint med den embossadr ramen..

Svar: Tack så jättemycket! Jag blev riktigt nöjd med hur det blev och jag älskar verkligen effekten med torrembossing!
Rosa

2015-01-08 @ 08:30:11
Postat av: Linnéa

Jättefint babykort! :)

Svar: Tack så mycket Linnéa!
Rosa

2015-01-10 @ 12:31:08
Postat av: Camilla

Åh, vilket sött kort du gjort! Gissar att mottagaren blev jätteglad:)
Kram och ha det fint!

Svar: Tack Camilla! Ja det blev uppskattat!Kram!
Rosa

2015-01-15 @ 12:31:20
URL: http://kortmillas.blogspot.com
Postat av: Jasmine

Vilket sött & fint kort! :) Jättefint färglagt också! ♡

Svar: Tack så jättemycket för dina snälla ord Jasmine!
Rosa

2015-01-16 @ 11:08:21
URL: http://noxine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: