26 juli 2015 - DT inlägg för Pysseldags

Hej!
 
I torsdags den 23 juli så bloggade jag som DT för Pysseldags. Här kommer inlägget även i min egen blogg :D
 
Det pågår en tävling fram till 15 augusti hos Pysseldags och jag tycker att du ska vara med!
 
Här är ett kollage på mitt inspirationskort. Tävlingen går ut på att bli inspirerad av det material och de färger vi DT-tjejer har använt (vi har använt samma material allihop). 
 
 
Skutta över till Pysseldags blogg och läs mer om mitt kort och om tävlingen!
 
KRAM Rosa
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är supergulligt

Kraaaam

2015-07-28 @ 18:33:31
URL: http://snojbi.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: