13 april 2016 - Magi är något du själv skapar

Hej!
 
Jag har varit på scrapträff i Avesta för ett litet tag sedan och hade det mycket trevligt. Jag gjorde två kort under dagen och ett av dem visar jag idag.
 
 
Jag köpte embossingfoldern på outletförsäljningen i Avesta tillsammans med ett helt gäng andra fina embossingfoldrar. Jag är ju lite svag för sånna :D Hittar man inte ett mönsterpapper som duger så kan man göra något fint av en cardstock istället, helt perfekt. Den här foldern är från Cuttlebug.
 
Jag har hållit det hela mycket enkelt med turkos cardstock och kraft cardstock.
 
 
Jag har den här söta såpbubbleblåsande pojken "Bubbles boy" som Mo Manning har ritat. 
Jag har färglagt med copics. 
Hud: E11-21-00-000-R20
Hår: E40-43-44
Byxor: W1-3-5-0
Tröja: BG000-01-02
Skor: E43-84-87
Skugga: B0000-000
 
På baksidan har jag satt en bit kraft cardstock, stansat ut med en EK sucess punch den vågiga rundeln (2 tum) och handgjort av är gjord i datorn men utstansad med en 1,75 tum punch 
 
 
Textstämpeln kommer från Inkywings
övrigt material: dies från Spellbinders, stickles "Star dust", distanskuddar från Biltema och dubbelhäftande tejp från Biltema.
 
Om ett par dagar åker jag på nästa träff. Det ska bli så kul!
 
Ha en bra dag!
KRAM Rosa
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh, så gulligt kort!Jättesöt stämpel:)
Kram och ha det så gott!

2016-04-14 @ 18:07:57
URL: http://kortmillas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: