25 augusti 2016 - Grönt är skönt

Hej!
 
Det är så grått och trist och tråkigt ute, regnet öser ner och då fick jag lust att lysa upp det lite i bloggen med det här kortet istället. Jag blir så glad av de härliga färgerna :D
 
 
Mönsterpapper från Gummiapan jag älskar att det finns flera mönster och omönstrade som matchar varandra och för riktigt bra pris!
 
 
Jag har använt en gummistämpel från Inkywings och klippt till ett papperssugrör och manglat det lite i bigshoten. Hittade också en perfekt spets i mina gömmor. 
 
 
Den här söta tjejen är gjord av Elisabeth Bell. Hon var en fredagsfreebie under sommaren för oss som prenumererar på nyhetsbrev från henne. Så kolla gärna in det för hon delar med sig varje vecka. 
Jag har färglagt med mina kära copicpennor.
 
Hud: E11-00-01-04-21-R21
Tröja: YG06-17-G14-YG23-YG00
Byxor: Y13-15-17 YG06-17
Skugga: E50-W1
 
 
Blommor från Wild orchid Crafts  och glitterlim runt kanterna . De ovala dies jag har använt är från Nellie Snellen.
 
Ha en fortsatt bra dag!
 
KRAM Rosa

Kommentarer
Postat av: Camilla

Väldigt läckert kort, i härliga färger och en jättesöt stämpel:)
Kram och ha en underbar helg!

2016-08-26 @ 08:47:46
URL: http://kortmillas.blogspot.com
Postat av: Åsa/asamia

Ditt kort är verkligen en färgklick, jättefint färglagt och fina papper tillsammans med motivet.
Passar perfekt när det är en regnvädersdag som idag.

2016-08-26 @ 12:49:12
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Sindra

WOW! Så glad jag blev när jag fick se kortet! Härliga färger som verkligen lyfter dagen!Och tack för tipset om freebees :)
Kram

2016-08-26 @ 19:08:02
URL: http://sindras-gnistor.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: