9 februari 2016 - Kort till CMS februriutmaning

Hej!
 
Nu var det ett tag sedan det var liv i bloggen, det har ju mest blivit torsdagsbloggande och nu har jag ju slutat med mitt uppdrag. Men jag har inte slutat pyssla som jag har fått frågor om, men jag har inte längre någon deadline att jobba mot och det känns bra just nu. 
Idag blir det ett kort till Copic Marker Sveriges (CMS) utmaning för februari #32!
 Utmaningen är att det ska finnas ett hjärta eller fler på kortet och så klart ska det vara färglagt med Copics.
 
Här är mitt bidrag.
 
 
Mönsterpapper från Maja Design och motivet är från MoManning, hon heter Peggy. 
 
 
Jag och blommor har ju en egen historia, jag tycker ibland att det är svårt att få till men blev riktigt nöjd den här gången. Blommorna kommer från Wild orchid Crafts. 
 
 
Jag har en mysig die i två delar från Technique Tuesday som stansar ut Love you. Jag har monterat med 3d-kuddar.
 
 
Här är en närbild på Peggy och runt om henne är en ram gjord med en die från Spellbinders och jag har stämplat med Adressat från Pysseldags runt kanterna i distress ink Milled lavender.
 
Jag har färglagt med Copics:
Hud: E 11, 21, 00, R21
Hår: E 50, 53, 55,57
Ögon: B000, 00, 01
Läppar E04
Kläder: BV 23, 25, 29, V12, 15
Skugga: N1
 
 
Kortet i profil. Jag har lagt glitterlim runt kanterna.
 
Ha en fin dag och kika gärna in igen, det kommer mera :D
 
KRAM Rosa
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie Johansson

Snyggt som alltid xx

2016-02-11 @ 08:49:08
URL: http://systeryster-annemi.blogspot.se/
Postat av: Camilla

Jättefint kort med en väldigt söt stämpel och snyggt papper:) Gillar det massor!
Kram och ha en fin helg!

2016-02-12 @ 10:48:33
URL: http://kortmillas.blogspot.com
Postat av: Anna K W

Oj vad snyggt! Och lila dessutom! =D

2016-02-12 @ 22:40:40
URL: http://zildaradesign.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: