21 juni 2016 - tack till lärarna

Hej!
 
När sonen slutade i sexan för en vecka sedan så gjorde jag några chokladask-kort.
 
 
Jag delade på ett cardstock så det blev 6x12 tum och sedan stansade jag med en stor Martha Stewart punch på kanten. Jag tog ett mönsterpapper från Maja Design och delade på tre, det räckte till de här tre askarna. Innan jag fäste mönsterpappret tejpade jag fast sidenband på båda kortsidorna och gömde fästet med mönsterpappret. Så på högra sidan är det inget papper utan bara rosetten. 
 
 
Jag stansade ut Tack med ett otroligt vackert alfabet jag har haft i åratal men aldrig använt, Magnolia från Quickutz. Några blommor i hörnet, bland annat snurrblomma från Kort och Godt. På baksidan har jag satt min runda handgjord av och på insidan så har jag skrivit en personlig hälsning.
 
Ha en fortsatt bra dag!
 
KRAM Rosa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: