12 mars 2016 - Vänskapskort i lila

Hej!
 
Det här kortet gjorde jag för ett litet tag sedan efter en skiss i norska tidningen Ett Trykk. Jag gillar det enkla och ändå kan det ta flera timmar att komma fram till vad som är enkelt ;-)
 
 
Mönsterpapper från Maja Designs senaste höstkollektion. Die till blomman är en Spellbinders. Cirkeln är Memory box stitched cirkle die och hjärtan har jag använt en die från Lawn Fawn.
 
 
Här ser vi en närbild på texten från InkyWings. 
 
 
Formatet är A3 och jag har monterat med 3D-kuddar för att få något att hända på kortet och dekorationerna är spets, halvpärlor och naturfärgat snöre.
 
Ha en fortsatt bra dag!
KRAM Rosa

Kommentarer
Postat av: snojbi

Sååååå fint och vilken bra textstämpel

2016-03-14 @ 19:31:43
URL: http://www.snojbi.blogspot.se
Postat av: Camilla

Ja, jag håller med om att det enkla kan ta lång tid.
Ditt kort blev underbart vackert. Stilrent och fint! Gillar det massor:)
Kram och må så gott!

2016-03-15 @ 11:32:12
URL: http://kortmillas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: