28 mars 2016 - Rockigt födelsedagskort

Hej!
 
Jag fick ett önskemål på ett rockigt kort till en tjej. Så vad passar bättre än en stämpel från Kenny K. Jag har den här stämpeln i gummi men de har massor med digistämplar också.
 
 
 
 
Jag har använt en embossingfolder för att få till stjärnorna på det svarta pappret. 
 
 
Plastblommorna är från en dekorationsrulle som fanns på Rusta tidigare. Fick en bit av den på en scrapträff och tycker den passar perfekt till kortet.
 
 
Jag har färglagt med copics.
Rektangulär die från Lawn Fawn.
 
 
På insidan dekorerade jag i samma stil. Svart cardstock som är embossad med stjärnor och så grattisstämpeln från Vilda Stamps.
 
I övre delen satte jag en remsa av embossat papper så att sedlar skulle kunna sättas fast där.
 
 
Stjärnan är gjord med en die från Sizzix. Siffrorna är foambokstäver från Panduro.
 
Jag vet att kortet blev mycket uppskattat, alltid kul med feedback :D
 
Ha en bra dag!
KRAM Rosa

Kommentarer
Postat av: Sindra

Ett riktigt tufft och snyggt kort! Så himlans snyggt färglagd stämpel!
Kram

2016-03-29 @ 19:25:30
URL: http://sindras-gnistor.blogspot.se
Postat av: Johanna "pojjo"

Super snyggt :) älskar dessa färger och du är ju fantastiskt duktig på färglägga :D

2016-04-03 @ 23:01:24
URL: http://pojjos.blogg.se
Postat av: Camilla

Förstår att kortet blev uppskattat:) Superfint!
Kram

2016-04-14 @ 18:09:53
URL: http://kortmillas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: