13 maj 2016 - Märtas 1-års kort

Hej!
 
Idag vill jag visa det här kortet jag gjorde till min kollegas barnbarn Märta när hon fyllde 1 år.
 
 
Jag har embossat vit cardstock och använt en hörndie från Whimsy stamps. Vimpeln är gjord med hjälp av en die från Spellbinders. Siffran är gjord i foam och kommer från Panduro.
 
 
Den skrattande bebisen är en digistämpel från Mo Manning och heter Happy
Jag har färglagt med Copicpennor.
Runt motivet har jag lite svagt färgat in pappret med distressfärgen milled lavender. Runda dies från Spellbinders (den släta) och Cheery Lynn (den mönstrade).
 
 
På insidan använde jag samma utseende som framsidan och har använt en grattisstämpel från Pysseldags
 
 
Fina blommor från Wild orchid crafts och en stjärncharm.
 
Märta fick en tag också med Babblarna på. Den tänker jag visa en annan dag.
 
Ha det så bra!
KRAM Rosa
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!
Såå otroligt ljuvligt och stilrent kort 💗💗💗

2016-05-13 @ 23:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: