6 oktober 2016 - Grattis Evabritt

Hej!
 
idag visar jag ännu ett av mina gratulationskort till septemberjubilarerna :D
 
 
Mönsterpappret kommer från Maja Design. Dies runt motivet är från CC Design.
 
 
Jag har stämplat med en gummistämpel från Inkywings och det är på en bit av den remsa som sitter längst ner på mönsterpappret. Spetsen har jag häftat fast och blomman har jag limmat fast med smältlim. Jag har penslat på glitter Wink of Stella clear på blomman.
 
 
Motivstämpeln är en digistämpel från Polkadoodles Winnie Sugar Sprinkles
 
Jag har färglagt med Copics.
 
Hud E11-21-00-000-R21
Hår E40-42-44-47
Klänning & rosett R81-83-85
Skugga B0000-000-00
Skärp C1-Blender
 
 
Jag har använt blommor från Wild Orchid crafts och lite halvpärlor i hörnen. Med Distress ink walnut stain har jag stämplat med en svirvelstämpel från Stempelglede. Distress ink runt kanterna och ett tunnt lager med glitterlim star dust.
 
Det var allt för idag!
Ha det så bra.
KRAM Rosa
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: