25 september 2016 - grattiskort i rosa

Hej!
 
För ett litet tag sedan fick jag önskemål om att göra ett kort till en tvååring och det skulle vara mycket rosa.
 
Så här blev det:
 
 
Finfina papper från Maja Design. 
Runda dies från Memory Box och CC designs. Stjärnorna är gjorda med en die från Gummiapan. Även den lilla vimpeln kommer från Gummiapan.
 
 
Det här är en digistämpel från Lili of the Valley "baby girl" Tycker det är så bra att de har börjat med digistämplar också nu!
 
Jag har färglagt henne med Copics.
 
Hud: E11-21-00-000-R21
Kläder: R81-83-85-89
Dockvagn: C5-3-1 och blender plus samma rosa som kläderna
Nalle: E40-42-44
Gräs: YG06-17-G14
 
Jag har duttat vita prickar med en Poscapenna.
 
Det roligaste med mitt val av stämpel är att jag i efterhand fick veta att presenten till 2-åringen var en dockvagn! 
 
 
Närbild på stjärnorna och blommorna som fått lite glitter i form av Wink of Stella clear.
 
 
På insidan satte jag ett fint papper från samma Maja Design serie som på framsidan. Grattisstämpeln är en gummistämpel från Pysseldags.
 
 
Namnet är klisterbokstäver från Kaiserkraft och så en fin träsiffra. Blommor från Wild orchid crafts. Glitterlim stickles star dust runt kanterna på pappren. Jag har färgat in alla kanterna också med min favorit distress walnut stain.
 
Ha en fortsatt bra dag!
 
KRAM Rosa
 

Kommentarer
Postat av: Sara Strömberg

Supergulligt kort och vad lyckat med stämpelvalet!

2016-09-25 @ 22:51:47
URL: http://enuffes.blogg.se/
Postat av: Camilla

Underbart sött kort! Ljuvligt söt stämpel:)
Kram och ha en fin vecka!

2016-09-26 @ 13:15:10
URL: http://kortmillas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: