6 september 2016 - Avtackningskort till kollega

Hej!
 
I förra veckan fick vi säga hej då och lycka till i framtiden till en kollega som går vidare inom organisationen. 
 
Vi kommer framöver att kunna vända oss till honom på Helpdesk. Tyckte därför att den här stämpeln kunde passa utmärkt för ett sånt jobb :D
 
 
Jag har använt ett mönsterpapper från Fabscrap som Margareta så snällt gav mig. Passade perfekt till mitt kort! De dies jag har använt är från Gummiapan. Hashtagstämplarna kommer från Pysseldags. Hashtagen "data" är egentligen ett längre ord men jag maskade bort resten så det skulle passa in bättre.
 
 
Jag har använt en digistämpel från Mo Manning som heter The Thinker
Färgläggningen är gjord med copics.
 
Hud: E11-21-00-000
Hår: E30-34-37
Jeans: B91-93-95
Jacka: E30-53-35
Skor: E25-27
Stol: B91-93-95-97-C3-5-7
Bord: E40-42-44
Dator: C7-5-1 och G12-14
Papperskorg: 0-C1-3-5-7
PostIT: Y02
 
 
Här har jag gjort lite frihandsmålning på skärmen, det ska ju synas vart man jobbar :D
 
 
På insidan satte jag mer av pappret från Fabscrap, här ser man både fram och baksida. Så himla tjusigt! Jag gjorde en ficka där vi stoppade i ett presentkort. Till höger har jag använt spillbiten av den gröna fotomattan på framsidan, jag limmade fast den som dekoration. Texten är en digistämpel från Pysseldags. Utstansad med en die från Lawn Fawn.
 
Lycka till på nya jobbet L-D!
 
Ha en fortsatt bra dag!
KRAM Rosa

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh, vilket läckert kort du gjort till din kollega:)
Jääätte snyggt! Gissar att han blev jätteglad:)
Kram och må så gott!

2016-09-06 @ 17:04:21
URL: http://kortmillas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: