7 september 2016 - grattiskort i turkos och orange

Hej!
 
Idag blir det ett födelsedagskort i turkos och orange jag vill visa. Jag gjorde det för några veckor sedan som ett bra att ha-kort. Så visade det sig att en kollega fyllde jämna år minsann så då fick det en ny ägare :-)
 
Så här såg kortet ut innan det blev personifierat. Jag försöker komma på märket på pappret men i skrivande stund så står hjärnkontoret stilla. Jag uppdaterar så fort jag kommer ihåg!
My Minds Eye är jag ganska säker på att det är, men rätta mig gärna om jag har fel.
 
Dies jag har använt är Magnolias svirvel med hjärtan. Rektanglarna och den vågiga kanten med stygn är från Lawn Fawn. Vimplarna är från Gummiapan. Den runda stämpeln kommer från Åsa/Asamia.
 
 
Den söta stämpeln är från CC design. 
Färglagd med Copics.
 
Hud: E11-21-00-70-R21
Hår: E30-42-44-55
Kläder/vimplar: YR-02-04-07 BG01-02-05
Skosulor: E71-W1
 
 
 
Jag satte dit träsiffror när jag väl visste vem som skulle ha kortet :D
 
 
Kortet färdigt för leverans till födelsedagsbarnet :D 
 
 
Snurrblomman kommer från Kort&Godt. Rosorna från Wild orchid crafts.
 
Det var allt för idag!
KRAM Rosa

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh, sååå fint kort, i härliga o glada färger!
Antar att din kollega blev jätteglad:)
Kram och ha en fortsatt bra vecka!

2016-09-13 @ 11:13:50
URL: http://kortmillas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: