25 juni 2017 - Sommarhälsning i CMS bloggen

Hej!
 
Idag har vi en liten sommarhälsning i CMS bloggen då vi tar en liten semester från våra ordinarie inlägg. 
Däremot så kommer vi att ha en vecka var under sommaren så fortsätt kika in där. Om du har Facebook så kan du gärna gå in på CMS grupp där några av DT-tjejerna har lite extra jippon under sin vecka. Nu innan har man då möjlighet att påverka vad de ska göra för något, önska ett kort, önska ett julmotiv, önska vad man kan se under en livefärgläggning! Så titta in där!
 
Men idag i alla fall så är det en sommarhälsning och det här kortet har jag gjort för det:
 
 
Mönsterpapper från Gummiapan. Snurrblommorna är från Kort & Godt och liljan är från Magnolia. Den runda kramstämpeln är det min vän Åsa/asamia som gjort.
 
 
Den här söta stämpeln är en digistämpel från Conie Fong
Färglagd så klart med Copicpennor. Färgerna jag använt hittar du i CMS blogginlägg. Jag har också använt en vit gelpenna och gjort lite prickmönster med.
 
 
Rektanglarna är gjorda med dies från Nellie Snellen. Hjärtat är en chipboard från Snipart (köpt från Engströms artstudio) som jag färglagt med copic R46. Runt kanten på molnpappret har jag lagt en tunn sträng med glitterlim stickles star dust. 
 
Det var allt för idag!
Kika gärna in snart igen. Har några kort på lager som väntar på att bli bloggade ;-)
 
KRAM Rosa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: