15 maj 2017 - DT kort för CMS

Hej!
 
Idag är det min bloggdag som DT hos Copic Marker Sverige. 
Jag har gjort ett födelsedagskort.
 
 
Jag har använt en digistämpel från Make it Crafty som heter Jacinta sitting Thinking. 
Mönsterpapper från Glitz. 
 
 
Bokstäverna är från Panduro. Siffrorna har jag stansat ut med en Sizzix Big. Jag har tejpat ihop 4 lager med cardstock först och sedan stansat ut dem för att få tjocka fina siffror. Det som glittrar är Wink of Stella som jag penslat på.
 
 
 
På insidan finns plats att skriva den personliga hälsningen och den här grattisstämpeln är en favorit. Det är en gummistämpel från Vilda stamps. Rutan har jag gjort med en die från Nellie Snellen.
 
 
På baksidan sätter jag min namnskylt som är gjord i Publisher. 
 
 
Närbild på Jacinta. För att se vilka färger jag har använt så behöver du gå till Copic Marker Sverige och mitt inlägg där. Klicka på länken så kommer du dit.
 
 
Resväskan kommer från ett ark med olika resestickers jag köpte på Ullared för några år sedan. Passade perfekt till mottagaren som älskar att resa :D
 
Ha en fortsatt bra dag! Jag har semester idag men är förkyld så det är lite synd om mig ;-) 
Jag ska försöka pyssla lite i alla fall. 
 
KRAM Rosa

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jääättesnyggt kort!! Så läckert med de stora siffrorna:) Gillar detta massor:)
Kram och må så gott!

2017-05-17 @ 09:56:11
URL: http://kortmillas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: