21 februari 2018 - DT kort för CMS

 
Hej!
 
I måndags var det min bloggdag hos Copic Marker Sverige och jag har gjort ett kort i lila. 
Maja Designs fina papper passar till det mesta och även här :D
 
 
 Jag har använt en gummistämpel från hänglar och så har jag använt en chip board från Make it Crafty. Det går alldeles utmärkt att beställa från Australien och det kommer inom ca 10 dagar. Finns massor med fina och som man kan färglägga om man vill med t ex copicpennor. Här har jag färglagt ordet "love" med samma tre fäger som finns i klänningen.
 
För att få veta vilka färger jag har använt vid färgläggningen så besök CMS bloggen 
Där finns fler bilder också!
 
Ha en fortsatt bra dag!
Kram Rosa
 

Kommentarer
Postat av: Lea

Fabulous card x

2018-02-21 @ 23:11:24
URL: http://www.cardsbybrawny.blogspot.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: