25 februari 2018 - Liljor i vas

Hej!
 
Jag köpte för några veckor sedan nya pennor för jag var så sugen på att testa att färglägga med dem. Jag är ju copic frälst annars men det här är vaxpennor och man färglägger på ett annat sätt. På Kit & Clowder finns månadsklasser även för pennor så jag dök i med huvudet först :D (eller plånboken kanske). Skickade efter Prismacolor- pennor och en pennvässare från Amazon i USA. Köpte bästa pappret från Göteborg och en pigmentborste från Australien (Kit & Clowder). 
 
Egentligen köpte jag borsten först. För den var fin. och jag ville ha den. 
Sen rullade det på :D
 
Vi är inte helt kompisar än jag och prismapennorna men det är jag inte så bekymrad över. Det är ju en inlärningsprocess och med hjälp av Alyce på Kit & Clowder så börjar jag fatta hur man ska göra. 
 
Så igår kväll gjorde jag färdigt februari månadsklass för pennor hos K&C. 
 
Digistämpel från Powerpoppy.
Jag ramade in den för det är ju mitt första projekt som är helt färdigt :D Ram 13x18 cm.
 
 
Nu ska jag köra månadsklassen för copic. Det är också en superfin digistämpel med blommor från Powerpoppy. 
 
Ha en bra dag!
Kram Rosa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: