18 mars 2018- top 3 Make it Crafty

Hej!
 
Jag måste ju berätta att jag hade turen att bli utvald till top 3 både i januari och februari i Make it Craftys färgläggningsutmaningar! Jättekul! Den i januari var att färglägga hud och då gjorde jag den med bokstäverna och i februari skulle man lägga till detaljer, så då gjorde jag eget blommönster i kjolen och rosetten på stämpeln.
Jag fick presentkort till MiC shoppen och har nu använt dem och väntar ivrigt på fler chipboards :D Tar kanske en vecka till innan de dyker upp från Australien. Jippi!
 
 
 
 
Ha en bra kväll!
Kram Rosa

Kommentarer
Postat av: Åsa

Huuur fint som helst! Du färglägger sååå fint!

2018-03-19 @ 07:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: