3 juli 2019 -födelsedagskort till en vän

Hej!
 
Här om dagen fyllde min vän Margareta (mormormargareta.blogg.se) år.
 
Eftersom hon gillar fåglar och blommor så tänkte jag att det här kortet passar henne:
 
 
Det är lite suddigt eftersom jag fotat efter att jag lagt det i celofanpåse. Texten är från f d Inkywings. Jag har stämplat med vit färgdyna på svart cardstock. Jag har satt en svart fotomatta bakom bilden och eftersom det är ett ganska stort kort, 7 tum högt så har jag på baksidan satt en kortbas på 5x4 tum så det skulle finnas något att skriva på och kortet kan stå.
 
 
Så här såg det ut när jag hade färglagt den klart. Det är gjort efter en lektion från Kit & Clowder (maj 2019 marker class) och jag har färglagt med copics. Själva stämpeln kommer från Powerpoppy. Där finns massor med fina blommor som man kan färglägga.
Jag skriver inte vilka pennor jag har använt eftersom det hör till lektionen. 
 
Ha en fortsatt fin dag!
KRAM Rosa
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: