Resultatet från scrapträffen

Jag gjorde ju en grej till i lördags men var inte helt klar med den när jag gick hem. Nu så är jag nog klar i alla fall.

Jag har gjort ett grattiskort med en Magnoliastämpel som jag färglagt med Promarkers. Papper från Melissa Frances, fjäril från Roxstamps, band med rosett och grattisstämpel från Reprint. Jag har försökt mig på ett litet blomsterarrangemang på kanten och så har jag lagt lite stickles runt kanten på ovalen. Lite distress vintage photo runt papperskanterna är det också.



"Edwin" i närbild.



Insidan av kortet:



Grattis idag till alla födelsedags"barn"! Inte minst min pappa :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: