26 februari - Knapputmaningen

Men hej vad tiden går fort! Den här veckan har susat fram och varit fylld av både det ena och det andra. Vad som inte fyllts är ju bloggen som snällt har fått stå tillbaka för möten, arbete, bokföring och... rök. Vår brödrost rostade väääldigt mycket imorse och trots att det är över 12 timmar sedan så stinker det rök än i huset. Det var nog inte långt från att det skulle bli lågor, så det kan snabbt gå åt pipsvängen när man vänder ryggen till en stund.

Nåja, nu ska jag blogga ett kort i alla fall. Det är veckans julkortsutmaning som löd att göra något med knappar. Jag har aldrig någonsin satt en knapp på mina kort tidigare och har fått klura hela veckan.

Igår, lördag, hade vi vår månatliga scrapträff här där jag bor och då passade jag på att göra det här kortet. Snälla och kloka Margareta stod snällt ut med mig och mina frågor om ditten och datten hela dagen :-)

Det blev ett center step card och pappren är en serie från Docrafts Daisy Dandelion plus vit och grön cardstock.



Stämpeln kommer från Pysseldags, visst är den fin!



Knapparna fick sitta på snöflingorna i lite matchande nyanser av grönt.



Insidan har också fått lite dekorationspapper och det finns möjlighet att sätta dit ett personligt meddelande när det är dags att skicka kortet. Martha Stewarts kantstans har använts längst ner.



Snöflingor gjorda av en MS-stans med lite glitter på och blingstenar. Här är kortet ihoplagt och är ca 15x15 cm.



Här kan man se formen på kortet lite bättre. Mycket användbar och rolig vikning tycker jag.



Ha det så bra och välkommen tillbaka, det kommer mera kort som gjorts på scrapträffen under veckan!
KRAM Rosa

Kommentarer
Postat av: Malin Lans

Fin vikning och fina färger!!

2012-02-27 @ 09:36:59
URL: http://frulans.blogg.se/
Postat av: Sofia/Jozie

Såå kul att ses igen i lördags! Älskar dessa mysiga träffar! Kortet är underbart och jag tycker att du har fått till det bra med knapparna! Textstämpeln är ju jättesöt! Kram

2012-02-27 @ 18:48:09
URL: http://sofiascrap.blogspot.com
Postat av: Fia skapar

Wow! Det är ett supersnyggt kort! Fantastisk fin vikning, underbara färger och snyggt med knapparna!



tokgillar

2012-03-23 @ 22:20:50
URL: http://ettjulkortiveckan.blogspot.com/
Postat av: TinaLinn

Verkligen supersött!Och stämpeln är underbar =)

2012-03-24 @ 21:44:04
URL: http://tinalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: